Tuesday 23 October 2012

Apabila Mimpi Menganggu Tidur Aku Yang Lena

Assalammualaikum W.B.T
kali nie aku nak share pasal mimpi pula .

Sebenarnye mimpi ni kerap berlaku . banyak kali aku mimpi bende yang same .
Mimpi pasal EX aku .
Aku mimpikan dia hampir setiap hari .
Kalau aku bangun awal2 pagi tuh, maksudnyer aku mimpi pasal dea lah .

Mimpi ;
aku mimpikan yang dea call aku , tapi dea senyap je .
aku ney beria cakap Ellow??
but shes keep silent . 
tataw lah ape yg de nak cakap . 
mybe something important . 
Then dea end call .
Yang aku palinhg pelik, 
time dea end call tuh , time tuh aku akn terjaga dari tidur .
alahai. ape yang nak jadi ney .
And yeah ! aku memang risaukan dea sangat2.
aku risaukan dea sebab dea baru je menjalani pembedahan .
katenye *sebelum clash la*
kat bawah perut dia ada kuman .
kuman ape ntah .
Dea kena penyakit tuh sejak dea jatuh tangga masa kat sekolah dulu.
dea jatuh then pinggang dea sakit sampaikan susah nak bangun .
So , dari situ risau aku dah menjadi SUPER RISAU .
setiap hari aku fikir
  • dea dah makan atau belum
  • ubat dea dah makan atau belum
  • apa khabar dea kat negeri orang sane
  • macam mane hari2 dea kat sane
tu lah yang aku fikirkan setiap hari .
hmm.
aku kat sini yang jauh dengan dia hanye mampu doakan agar
kesihatan dia terjaga ,
makan dia terjaga .
kalaulah aku niy dekat dengan dia .
aku nak jumpe dea , tanya face to face benda yang aku fikirkan selalu .
tapi dia ?
hmm . aku niy ape je kat mata dia :D
hanya lelaki yang tak pernah nak menjaga hati dia .
seorang yang lebih pentingkan kawan dari diri dia .
semua tuh salah k salah .
setiap hari aku tanye dea,
dah makan atau belum . bla3.....
aku inform awal2 kat dea kalau aku nak keluar dengan membe2 aku .
bukanyer selalu aku keluar nan mmbe aku tuh .
tp dea berkeraas gak cakap aku pentingkan kawan.
hmm
dah lah . aku rase macam ape dah sekarang ney .
kalau betul aku ade buat silap . 
silap yang kau xboleh terima .
aku minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kuku kaki k.

This is the end of our stories sayang .
Im Sorry For All Time That We've Been Together :D

No comments: